مطلقاً هر کسبوکاری به نوعی در اینترنت حضور دارد – کسبوکارهای بزرگ و کوچک، که میتوانند محصولات و خدمات بفروشند ، بسیار خاص یا کلی باشند - همه آنها یک چیز را میخواهند: رسیدن به بیشترین تعداد مشتری در حالی که کمترین منابع را سرمایهگذاری میکنند و بیشترین میزان مزایای ممکن را دریافت میکنند.
یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی به همه اینها وجود دارد، که با استتفاده از آن همه میتوانند مشتریان بالقوه شغل خود را بشناسند و در همان زمان آنها را به کسبوکار خود علاقهمند کنند: تبلیغات اینترنتی
بر خلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات اینترنتی به طور فزایندهای برای هر شغلی قابل دسترس است و شما را قادر میسازد تا به سرعت، به راحتی، کارآمد و با قیمت مناسب به هدف مورد نظر خود برسید.
بنابراین، در حالی که داشتن یک وبسایت امری اساسی است، حضور در شبکههای اجتماعی امری ضروری است و داشتن استراتژی بازاریابی آنلاین هم همینطور. واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز ضروری است و به یک روال عادی و ضروری تبدیل می شود.
علاوه بر اینها، باید بدانید که چرا تبلیغات اینترنتی اینقدر مهم است، چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و چه نکاتی را باید دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. و این دقیقاً همان چیزی است که ما به شما نشان خواهیم داد. آماده اید؟
تصور کنید که در یکی از بهترین خیابانهای جهان یک فروشگاه جذاب دارید، 24 ساعت شبانهروز ، 365 روز در سال باز هستید. این کم و بیش اتفاقی است که وقتی شما سراغ سرمایهگذاری در تبلیغات اینترنتی میروید، میافتد: شما به طور خودکار برای هزاران نفری که کل زندگی خود را به دنبال شما میگشتهاند قابل رویت هستید و حتی نمیدانستند که شما وجود داشتهاید!
به صورت خلاصه، یک تبلیغات اینترنتی که با پرداخت هزینه انجام شده و به خوبی طراحی و اجرا شده است می تواند موفقیت شما را چند برابر کند.
اما این چیزی است که هر روز مردم بیشتر از آن آگاه میشوند. شاید به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی هر ساله میلیونها میلیون دلار را در سراسر جهان جابهجا میکند. در حقیقت، در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدیویی، تبلیغات آنلاین یکی از بزرگترین بخشهای رو به رشد در اینترنت است.
جهت اطلاعتان، هزینه تبلیغات تبلیغات اینترنتی فقط دو سال پیش به 137.53 میلیارد دلار رسیده است و برای سال بعد پیشبینی شده حتی از هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشی بگیرد.
این تا حدودی به این دلیل است که تبلیغات آنلاین بسیار جذاب است و علاوه بر این امکان تقسیم بهتر تبلیغات شما را فراهم میکند ، بنابراین می توانید اساساً به هر نوع مخاطبی که می خواهید برسید.
همه این موارد را می توان با روشی مؤثر، ساده، انعطاف پذیر، به راحتی قابل اندازه گیری و کم هزینه انجام داد. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود عملکرد آگهی های خود در زمان واقعی و اینکه عملکردی دارند یا خیر را، مشاهده کنید.
و اگر هنوز دلایل بیشتری برای سرمایهگذاری در تبلیغات اینترنتی نیاز دارید، در اینجا دلایل مهمی وجود دارند که نشان می دهند که چرا این تبلیغات واقعاً برای رونق تجارت شما ضروری است:
ما میخواهیم به شما بگوییم بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی چیست و بهترین راه حل برای دستیابی به اهدافتان کدام است و چگونه به شما کمک می کند. خواه به دنبال افزایش ترافیک به وب سایت خود باشید، یا به دست آوردن دید، ورود به بازارهای جدید، بهبود نام تجاری خود، حفظ مشتری، افزایش فروش، یا اهداف دیگری که می خواهید به آنها برسید.
افزایش فروش
در کسبوکار، باید چگونه عمل کرد؟
یکی از متداولترین روش های تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) است و البته گوگل در صدر همگی آنها قرار دارد.
مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها میتوانند موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات پولی بهبود بخشند. به این ترتیب، به عنوان مثال با تکنیکهای SEM ، شما می توانید محصولات، خدمات یا محتوای خود را از طریق سرویس تبلیغاتی Google یا دیگران تبلیغ کنید. از آنجا که تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوطه کاربر نمایش داده میشود، کاربران راحت تر شما را پیدا میکنند.
این نوع تبلیغات معمولاً با پرداخت با هر کلیک (PPC) کار میکند. به این معنی که شما فقط برای هر کلیک در تبلیغات خود پرداخت میکنید و اگرچه روش های دیگری نیز وجود دارد، این روش همچنان بیشترین استفاده را دارد. این روش بسیار شخصیسازی شده است و شما حداکثر تعداد کلیکی که میخواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید را انتخاب میکنید.
شما هرگز نباید از از قدرت شبکههای اجتماعی برای کمک به شما در دستیابی به یک تجارت موفق چشمپوشی کنید. و این قدرت نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مؤثر است، بلکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به لطف اثربخشی آن، به طور فزاینده دنبالکنندههای بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد.
در حقیقت، اکثر شبکههای اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را درست بر روی سیستم عامل های خود، اعم از تبلیغ پیام و محتوا یا ایجاد تبلیغات خاص ارائه میدهند. فیسبوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و یوتیوب فقط برخی از آنها هستند.
علاوه بر این، آنها به شما این امکان را می دهند که مخاطبان هدف خود را عمومی کنید و با این کار، میتوانید هر کدام گروه از افرادی که می خواهید را انتخاب کنید. علاوه بر از این کار، با پیامهای تبلیغاتی نیز قادر خواهید بود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، در موقعیت بالاتری قرار بگیرید و گزینههای بیشتری برای به دست آوردن نتایج موفق داشته باشید.
اگر میخواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید، شناخته شدن و هدایت ترافیک به سمت پروفایلهای اجتماعی و وبسایت خود گزینه خوبی برای شماست.
شرکت بازاریابی مرکز نوآوری دیجیتال برندینگ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات اینترنتی و استراتژیهای دیجیتالی به شما کمک خواهد کرد که نتیجه آن تعیین کننده راهکارهای مقرون به صرفه ای است که با استفاده از این راهکارها میتوان نتیجه سرمایه گذاری را اندازه گیری کرد.
درباره این سایت